" Daca ai putea vedea si auzi ceea ce eu aud si vad in aceste orizonturi fara de sfarsit ...
In momentele tale grele , gandeste-te la aceasta casa minunata , unde nu exista moarte ... "

In Memoria Larisei Ungureanu

29 de comentarii:

Rechinu' spunea...

LARISA ai fost , esti si vei fi in inimile noastre ... si de azi vei trai in sufletele noastre ... si nimic din lume nu te va face ca sa dispari dintre noi ... Odihnestete in pace !!! ............. Acest blog este facut de Maryn.Z cu informaty by Rekynu' for UNGUREANU LARISA - VALENTINA

FILME DE SCURT METRAJ spunea...

Dumnezeu sa te odihneasca in pace !!! Nu trebuia sa se intample asa ...

ion spunea...

acel diavol trebui sa mora in chinuri.dumnezeu sa o dihneasca in pace,nu trebuia sa se intample asa.

Anonim spunea...

nu pot spune in cuvinte ce simt,e uimitor ce se poate intampla in romania.eu nu o cunosc pe larisa dekt dn vedere...sincer imi pare rau.vinovatul trebuie sa plateasca.cineva trebuie sa faca cv,sa se revolte....dumnezeu sa o odihneasca pe larisa!

Anonim spunea...

d-zeu sa o ierte...alt ingerash plekt mult prea devreme dintre noi...k multi alti...nu e drept vinovatu' sa plateask q viatza niki asha nu ne alina durerea din inimiile noastre lasata de plekrea larisei dintre noi...nu t vom uita...odihneste-te-n pace!!!!!!!

Anonim spunea...

e uimitor ce se intampla in Romania...politia sta pe front cu arma in mana;daca ar fi fost ucis vreun interlop la fel ca si Larisa ,sigur soferul ar fi fost condamnat la inchisoare pe viata ca de victima era o 'persoana importanta';de obicei in astel de situatii spun:'Dumnezeu sa ierte',dar acest caz este infricosator;numai cand ma gandesc ca era cu fix 2 ani mai mare decat mine

Anonim spunea...

Te-am aduce iapoi dar nu se mai poate
Intre noi e moartea ce ne desparte
Te-am aduce inapoi dar timpul nu se intoarce
Ne rugam pentru tine ... Odihneste-te in pace!!!Ne e dor de tine ... Am da timpu` inapoi
Macar pentru o zi ... sa mai fii langa noi
Ca ne-am mai strans , si toti stiu
Ca fara tine aici totul pare pustiu
E intuneric de parca a venit eclipsa
Sa stii ca toti aici iti simtim lipsa...d-zeu sa o ierte:((...condoleantze familiei...miky

Anonim spunea...

nu trebuie sa cunosti omul ca sa iti dai seama cat de mult a insemnat el pt ceilalti oameni...si-a gasit locul rintre ingeri aqlo unde i-a fost sortit sa stea...privim increzatori , invatam despre viata depre stiinte , ne dedicam lui dumnezeu , aduce performante in viata si pana la urma ce se alege nimic. dumnezeu s-o ierte.

Anonim spunea...

doamne cum se poate asa ceva dc a trebuit sa plece cu ce a gresit?a gresit ca avea o viata de trait?acest..........nenorocit trebuie sa plateasca cu viata :(( e inimaginabil cum se simt parintii si toti apropiatii chiar si eu ca nu o cunosc,am un mare regret in suflet.Dumnezeu sa te aiba in paza Sa.......

Anonim spunea...

Dumnezeu sa o ierte..nu o cunosc am auzit de la ai mei fosti colegi pt ca am invatat in nr 4..la acelasi liceu cu ea nu am avut ocazia sa o cunosc dar sincer imi pare enorm de rau pt ca nu trebuia sa se fi intamplat asa..era inca o copila..avea o viata inainte...dar ce putem face totul depinde de Dumnezeu..condoleante familiei..Odihneasca in pace..

Anonim spunea...

Nu o cunosteam p larisa dar imi pare atat de raw pt ea....dumnezeu a luat-o l el mult prea devreme ..viatza ei s-a terminat aici sh aqm knd de abia trebuia s inceapa ...dumnezeu s o ierte ...

Anonim spunea...

dumnezeu sa o odihneasca in pace

Anonim spunea...

nu o cunosc pe larisa dar nu merita sa moara in acest mod Dumnezeu sa o odihneasca!!!

Anonim spunea...

viata nu te iarta...

Anonim spunea...

Dumnezeu sa o ierte ,chiar dak nu o cunosc e tot un copil fara vina ,si trebuie sa se faca dreptate .Unu care fura 1 paine sta la puscarie 1-2 ani iar alti care omoara un copil nevinovat ???????? sta bine mersi.Sper sa se faca dreptate mai mult ca sigur .Vei ramane in inimile noastre Larisa.

Anonim spunea...

nu se poate abia azi am vazut si eu nu se poate asa cretini care nu dau seama ca merg pana la urma pe strazi si pe acele strazi merg oameni care ne sunt semeni si nu se gandesc ca oricand poate face o fam sa planga pt ca ei sunt atat de inconstienti nu se poate atat de tanara si nevinovata sa pateasca asa o moarte oribila ce sa zic sunt marcat nu o cunosc dar sunt bulversat de ce am vasut.dumnezeu sa-o odihneasca sa-i fie tarana usoara sisa dea bunul dumnezeu sa nu se mai intample asa ceva la nimeni ca nimeni nu merita sa moara din cauza la nimeni pacat de tineretea ei.mmm pacat pacat atat de tanara si niki macar nu si incepuse viata . pacat pacat

Anonim spunea...

off Lary:((... cu toate k nu te`am cunoscut:-<.... din cate imi spunea Ioana.. prietena ta cea mai buna :( erai o fata asa cuminte sy dragutaaa:(( shy acum regret enorm k numai esti printre noy!!A fost o mare durere pt noy shy pt prietnii shy familia ta k te`am pierdut! Vei ramane mereu in sufletele noastre!! TE IUBESC!:*:((((

Anonim spunea...

CARE A FOST TAMPITUL CARE A POSTAT POZELE DE LA LOCUL ACCIDENTULUI?CRETIN ESTI MAMA!SAU CRETINA

Anonim spunea...

chiar daka nu te-am cunscut imi pare rau pentru tn....Dumnezeu a spus ca asa e mai bn....Dumnezeu s-o ierte....

Anonim spunea...

Dumnezeu sa o ierte!!1Chiar daca nu o cunosc imi pare foarte rau pentru ea.

DJ_Boss spunea...

Larisa nu te vom uita niciodata ........Mereu vei avea un loc in inimile noastre....nu imi ramane decat sa sper k poate candva acolo sus ne vom intalnii.....asteapta-ma.... pt k pe lumea asta cu o moarte totzi suntem datori.........tuturor ne vine timpul pacat k cei buni pleaca mai innainte de vreme....Larisa....Odihneste-te in pace......

Anonim spunea...

nu am onoarea de a o cunoaste p Larisa,dar imi pare
tare rau pentru ce i s-a intamplat acestei fete/acel "nenorocit"trebuie sa plateasca c viata/condoleante familiei ...dumnezeu sa o ierte

Anonim spunea...

imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat.acel cretin trebuie sa moara in chinuri groaznice.

Anonim spunea...

nu o cunosc dar imi pare rau .. vai ia strivit capul :o . Dumnezeu sa o ierte ..

Anonim spunea...

mie imi pre forte rw pt ea am plans mult de cand am aflat ....e trist foarte trist sa stii ca sa mai dus un mic ingeras dintre noi...iar omul car nu nu a fost atent si a reusit sa dea peste ia...sa-l ia dq...sa infunda iadul...sa putrezeasca in mormant si sa aiva o moarte asa de cruda cum a avuto ea...

Anonim spunea...

eu nu o cunosc...dar imi pae foarte raw de ea nimeni nu-si doreste sa fie in locul ei dar nimeni nu sa dorit sa fie ea ....dak earam acolo cand sa intamplat accidentul...il omoram pe omul ala pt ca nu ia pasat de acea fata......vei ramane mereu in inima si mintea mea..

Anonim spunea...

NU AM CUNOSCUTO INSA CUM A MURIT ESTE GROAZNIC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DUMNEZEU SA TE IERTE

DENISA spunea...

nu o cunosteam personal pe larisa,dar cand am auzit despre oribilu accident am ramas ingrozita,am simtit ca imi sta inima in loc,desi eu stau aproape de ungureni tot incercam sa imi dau seama daca o cunosc,,....imi pare extrem de rau pt ea.....firul ei acolo s a sfarsit desi nu trebuia....asa a fost sa fie....condoleante pt familie....dumnezeu sa o odihneasca in pace....DENISA

Alexandra spunea...

DOAMNEEE ce a trecut timpul 8 ani...parca ieri s.a intamplat...DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA!!!:(((Cred,ca aproape in fiecare an imi aduc aminte de ea...cu toate ca nu o cunnosteam...imi pare foarte rau de ea si nici acum nu pot sa imi inaginez DOAMNE prin ce chinuri a trecut acele cateva momente cand acel om a trecut cu acel tir peste ea....OFFF :((((